måndag 15 november 2010

monday morning, rain is falling

ja vad är det för väder egentligen?! det har regnat heela dagen, så den enda luften som jag fått idag har varit den lååååånga promenaden till brevlådan x2 plus hela långa vägen till bilen.. kul!

detta har märkts av här hemma också. oliwer blev rastlös ganska snabbt och har sedan dess gjort allt för att jävlas, fram tills pyamasen åkte på, då blev han världens mysigaste och underbaraste igen=) svårt att vara långsint på den ungen=P
och det har gått skit på skolfronten också. har haft svårt att öppna dokument, vilket lett till att inget vettigt har gjorts! sen är min bok "dags för uppsats.." av friberg borta, så om någon känner på sig att de lånat den säg till för jag har vänt upp och ner på huset ett x antal gånger de senaste dagarna!!!!!


därför ska vi kika på "trollkarlens lärling" nu och koppla bort hela dagen innan vi sover bort den här sega måndagen!

och rösten är fortfarande väck och halsen hugger jag snart av mig..



och som att inte DET vore nog, så går det inte att lägga upp några bilder. hoppas ni överlever=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar