måndag 1 augusti 2011

ny vecka

och nu har redan 3 veckor gått! hur snabbt gick inte det!! det är så mysigt när vi är hemma allihopa hela dagarna!

barnen har sovit länge varje morgon, vi har gått upp mellan 9-9:30, idag vaknade amanda strax efter sex. så det är inte bara tommy som får sega sig upp från sängen på morgonen nu..!
oliwer sov faktiskt vidare till efter sju, så jag och amanda fick en mysmorgon, som började med en lång dusch och sen morgonmys i soffan, riktig kvalitetstid=)

igår fick amanda inviga sin baddräkt för året, hon har kört näck innan. vi var vid mullsjön och badade och lekte. hon är ett riktigt badmonster, så roligt att se att hon fått något av mig iaf=P 

nu har vi varit ute på morgonpromme och oliwer fick cykla. när svetten rann av mig sa jag att vi kanske skulle vända hem, men icke då! så vi svängde in på vägen som går till grisbonden innan hann gav med sig! oliwer som är den lataste av de lataste när det kommer till promenader överraskade stort!
nu ska vi snart äta en tidig lunch så amanda hinner käka innan hon däckar, sen blir det solstolen för mig del=)

ha en fin dag, puss på er




 bara lite misstänksam=P
 och väldigt trött..!


 rymmarn, så hon så snabb så ser man henne lämna gräsmattan måste man kuta för att hinna ikapp innan hon når vägen!!..


1 kommentar:

  1. Härliga bilder :) Så söta barn :)

    Sv; Tack :) Visst är det urgulligt :)
    Kram

    SvaraRadera