söndag 20 november 2011

God söndag

God morgon på er!

Vad fort den här helgen gick! Jag har långledigt, gick av i torsdags eftermiddag och går på imorgon för att köra natt! Skönt:)

Igår var vi på julmarknad, östergården tror jag det hette.. Oliwer fick rida och var överlycklig! Själv blev jag helt såld i alla fina grejer som fanns i butiken!! Tyvärr följde ingenting med hem, men de har öppet året runt så vi ska åka dit någon annangång istället:)

Och på vfun går det bara bra! Jätte mysig avdelning med trevlig personal! Nu har snart halva perioden redan gått..! Och vet ni?! Jag klarade båda mina kurser som jag läst nu i höst!! Gud vilken lättnad det var! Jag trodde antyder skulle bli lite komplettering på den avancerade kursen, men icke=D

Och för barnen går det bara bra på dagis, trots tidiga morgonar och sena eftermiddagar! Fast de har tagit igen sömn nu i helgen genom att ta långa sovmornar, förutom idag..


Ha en bra dag, puss



Är det någon som vet hur man lägger in bilder via mobilblogg?.. Fattar inte..

2 kommentarer:

  1. Bloggar du via appen "blogpress"? För då kan du se en liten kamera uppe i högra hörnet när du börjar skriva en text. Trycker du där så kan du välja att ta en bild direkt eller välja från andra bilder du redan tagit. Sen trycker du bara på bilden å så hamnar den i inlägget. Om det nu var det du inte förstod vill säga..Lycka till i så fall :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan välja att lägga upp fotot direkt via bloggen. Precis som jag kan välja via FB, MMS eller så. Och sen skriver man som ett vanligt inlägg.

    Men de kommer upp en lång rad alternativ när jag tryckt in i fotoalbumet :)

    SvaraRadera