söndag 6 november 2011

Testing Testing

Hej på er!
Vågar mig på en mobilblogg idag, får se om det funkar;)
Imorgon börjar allvaret igen på riktigt! Kör 13-22 imorgon och sen rullar det på i fem veckor! Jag är både nervös och sjukt förväntansfull inför morgondagen! Det jag är nervös över är nog källaren som är som en labyrint! Förra kliniken hade jag en till student som gick på samma schema som mig, så då kunde vi gå vilse ihop;) jag lär väl börja grina och se spöken om jag går vilse där någon natt..!

Igår var det tjejkväll med badtunna som gällde! Käka god mat och svalkande drycker och ett lååångt varmt bad:) riktig lyxkväll!

Nu jag njutaav min sista kväll innan vfun bara Amanda somnar..! Är det förresten ok att gå med öronproppar för att barn skriker för högt?? Amanda och oliwer hetsar varandra till att skrika högre och högre hela dagarna..


Ha en fin afton, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar