torsdag 8 september 2011

lill-fredag

idag är det lill-fredag för barnen och mig, eftersom vi är "lediga" imorgon, bara tommy som får kämpa på=)

dagen har varit väldigt lugn än så länge, jag är trött efter kvällen/natten/förmiddagen. så det blir inte många knop från min sida, amanda sover sen halv tio och sover nog en timme till om jag känner henne=)

nu har jag äntligen hittat datasladden så jag kan föra över alla mina bilder, medan datorn arbetade så låste den sig och när jag tittade på mobilen så var alla bilder utom tre raderade!!! till slut hittade jag dem igen. tänk så mycket lättare det var förut med mobiler, då fanns det inte så mycket på dem. nu är ju alla mobiler som små datorer med huuuur många program som helst, för att inte tala om alla appar.. nä tacka vet jag 3310=P

 tänk att för nästan exakt på dagen ett år sen, såg vår sessa ut såhär.
 och idag har hon blivit vår vilding..
 grabbarna grus lekte modeller härom dagen, de skulle göra olika miner.
 söt-jesus
 arga pågar
 kära pågar
 ljugarbänken. haha vi fick oss några goa skratt när vi lyssnade på alla påhittade historier som de drog för varandra, den ena värre än den andra. haha! de kommer nog bli riktiga busungar sen när de får hitta på saker på egen hand;-)
vi, innan dagislämning, oliwer ser ju väldigt.. nöjd ut=P och jag står för tröttheten=)

2 kommentarer:

  1. åh vad stor sötnosen har blivit <3 tänker på er ofta! kram marlene

    SvaraRadera
  2. Va stor hon blivit, så söt! :) Dom är så söta båda två :)
    Underbart att lyssa på barnen när dom blivit så stora ;) Hehe..

    Kram

    SvaraRadera