söndag 3 juli 2011

äntligen kväll!

idag har amanda sugit ut allt tålamod från både mig och tommy 100000000ggr typ..
hon härjar/busar/tjurar/trotsar mer än vad oliwer har gjort sammalagt under sina 4 år! man undrar ju hur detta kommer sluta?!

det ska bli skönt att tommy har semester från och med onsdag iaf! sen ska han ju jobbar lite ändå, fast lite mer fritt=)

vår söndag har varit himla seg, pga en viss liten dam.. jag och oliwer har iaf hunnit bada i poolen en stund, så skönt att jag kan använda den i år! förra året blir den uppvärmd lagom till förlossningen och efter förlossning är det kanske inte det smartaste valet att hoppa i en pool..=)

jag hade en plan om att plocka ut all skit i lilla garderoben, senast jag gjorde det tog det inte många dagar innan tommy hade fyllt den igen med nytt skräp!!  men hettan i huset och utomhus gjorde att jag sköt upp det!
det räckte med att bädda rent och städa upp lite snabbt på övervåningen innan man kände sig som 50 och mitt i klimateriet! lovely.. om bara solen kunde titta fram..!

imorgon kommer sirenskorna hit och förgyller min dag! tur det, jag måste ha det socialt hela tiden just nu, blir galen av att vara billös under vardagarna!!

 tommy, efter ett strög på gräsklipparen.. oliwer satt i knät och fick inte ett enda bett!
morgonmys, eller morgonbus kanske passar bättre?;-)

1 kommentar:

  1. jag kommenterar och kommenterar men ändå dåligt med bloggning hahaha

    tack för idag, supermysigt!

    SvaraRadera