fredag 8 juli 2011

jag hatar trean!!

ikväll är det harry p hemma hos oss, på trean, utav dessa två timmar som vi spenderat i soffan har säkert 1,5 timmar varit reklam! när jag blir stor ska jag bli rik och köpa en reklamfri kanal med massa bra filmer och serier hela tiden=)

dagen har spenderats med lina och elliot, lite sol och lite bad och massa tjöt=)
det har varit riktigt skumt väder, molnigt och mörk, soligt och blått och nästan regn..

nu har tommy "semester", känns så himla bra! jag saknar hans helgnattjänst! tänk vilken lyx att få umgås med den allra bästa hela veckorna! dock börjar väl jag jobba någon gång så då skulle den där helgtjänsen inte fylla samma funktion för mig, men till dess kanske?=)

jag konstaterar varje dag vilka svin det finns som snälla söta rara tjejer bor och lever med, jag är glad över min toffel! önskar alla detta=) världens bästa make, vän och pappa (okej delad första plats som pappa såklart;-) )

jaja vet inte vad jag ville med detta inlägg mer än att stilla min svägerskas hunger efter åtråvärd läsning och skrika ut mitt hat mot trean..!

puss på er och ha en mysig fredag och helg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar