onsdag 27 oktober 2010

buzzador

Hej!
Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är pernillalindroth):https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=pernillalindroth Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:http://www.buzzador.com?refstr=pernillalindroth&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=pernillalindroth&lang=SE

-------------------------------------------------------------

jag blev medlem ganska nyligen och fick idag hem mitt första paket. där i låg det massa nappar från bambino. nappar från 0-6 månader. så är det någon som har ett tutt-barn som vill ha några provexemplar att testa på sin mini så säg till. det enda som ni behöver göra är att skriva vad ni tycker om produkten så sammanställer jag det sen i slutet av kampanjen, självklart är alla anonyma (förutom jag!) dock får man gärna skicka med ett foto när bebisen använder nappen=)

lite info..
Bambino lanserar en ny sugnapp som är anatomiskt utformad och anpassad för det lilla barnets ansikte. Karin Mannerstål, känd från inredningsprogram på tv, står för det fina motivet (napparna kommer i blandade mönster).
Napparna i denna kampanj är anpassade för bebisar i åldern 0-6 månader.


har ni någon annan med liten bebis som använder napp så kan jag skicka med fler ex.
antingen lämnar ni en kommentar här så hör jag av mig, eller så skicka ni ett mail till pe_lilla@hotmail.com så fixar jag det=)

2 kommentarer:

  1. Vilken smart grej! Jag ska hålla utkik på bra och hållbara lådor :) Ska det vara väldigt färgstarka lådor? För Hammarsplast har ju bra förvaringslådor, dem är bra kvalitét också! Stapelbara eller så kan man köpa en grej som man kan sätta på väggen och sen ha lådorna i den.. Gå in o kolla deras hemsida! http://www.hammarplast.com/storage-2.aspx. Sen har ju även Granit mycket bra förvaringsgrejer! www.granit.com. Jag ska hålla utkik :) Kraaam

    SvaraRadera
  2. ja! dock var den här grejen inget för mig.. har inte bebiskompisar under 6 månader.. så hoppas det blir roligare grejer nästa gång=)

    det ska vara blandade lådor, så han lär sig vart sakerna ska ligga.. hans rum kommer gå i vitt och mörkt turkos sen när vi är klara.. var inne på granit och kikade och hittade massor till mig istället;-) tack för tipsen!
    kram

    SvaraRadera