lördag 23 oktober 2010

tidernas längsta lördag.

igår hade vi vinpremiär för första gången på långt över ett år. kändes nästan skumt att dricka alkohol, fast gott var det=)

idag har vi inte gjort allt för mycket.. tog det lugnt hela förmiddagen, sen åkte vi in till stan. inhandlade en overall till oliwer och ett par vantar, ville ha didrikssons overall som fick bäst i test i vi föräldrar men alla var slutsålda i st 110. så det blev en annan overall, som enligt affärsbiträdet var minst lika bra. amanda fick lite söta hårklämmor och tofsar. håret växer som ogräs på henne så det behövs. var dock tvungen att klippa av några fina lockar idag igen. håret korvar ihop sig och blir till dreads (stavas det så..) så de ska bort!!

imorgon blir det mer aktivitet. på morgonen åker vi in till gymmet (får nog med tommy igen!) sen åker vi till karlsborg och efter det hoppas jag att jag hinner med temaspinningen, tema rock nu. tråkig instruktör, men rock är alltid rock. rockigt liksom=)

nu ska jag avnjuta en kopp te och en snus, sen ska jag sooooova=)

ha en bra kväll, puss

fappenfisar, som oliwer säger

2 kommentarer:

  1. Jag hade med vinpremiär igår. kändes mkt skumt. Jag fick nästan kanslan av att jag gjorde något jag inte fick egentligen. :) Kram

    SvaraRadera
  2. haha precis så kände jag också! men gott smakade det ändå;-) kram

    SvaraRadera