måndag 25 oktober 2010

to do-listor i överflöd

jösses vad massa to do-listor jag gjort idag. nästan så en to do, to do-lista borde skrivas!
snart dags att påbörja examensarbetet, ska ju göra en litteraturöversikt, så ett ex antal artiklar och rapporter ska hittas, samt metod-, diskussions och mer bakgrundslitteratur måste hittas. jag är ju egentligen nästan klar med hela bakgrunden, men det ska nog till lite till..

sen är det dopplanerinslistor som skrivs. tror det kommer bli ett jätte fint dop. känns som att jag delegerat ut allt till alla andra förutom oss själva;-) blir massa god mat och söta tårtor!

imorgon blir det nog en heldag i skövde. lämna oliwer på dagis vid nio, gymmet till halv elva, elva, sen möte vid 1330 och hämtning av oliwer efter det. så det känns onödigt att åka hem bara för en kort stund!

det är en av två negativa saker med att bo på landet. en vanlig 15h/vecka för oliwer kör vi nästan 8 mil om dagen bara för att lämna-åka hem-hämta-åka hem.. den andra dumma grejen, iaf hos oss, är att det inte finns någon promenadrunda. vår väg är ca 3km lång, sen tar den slut. man kan gå över till korsbergavägen, men den är sjuuukt lång och tråkig och går också bara rakt fram och sen får man vända och gå exakt samma väg tillbaka.. annars älskar jag att bo här! som idag när jag står naken i köket och försöker hitta nya kläder efter ännu en spyattack från amanda. ingen som ser mig, jag kan gå ut till brevlådan (nästan) utan att någon ser mig.. =)


imorgon blir det att ringa efter en klipptid, måste fräscha upp mig lite=)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar