onsdag 20 oktober 2010

pizzabullar och toy story

det är grejer det=)
fick sån galen huvudvärk efter träningen så jag tog tag i saken och gjorde ett ordentligt mellanmål vilket då resulterade i pizzabullar. Oliwer är helt galen i dessa!


idag efter dagislämningen åkte jag och mandisen till gymmet och mötte upp lina. körde kort pass idag, för 1030 hade jag tid till besiktningen. vad skönt det kändes att åka därifrån med en bra bil. förra året hade jag riktigt dåligt samvete att jag körde runt oliwer i den bilen.. så nu kändes det lite bättre..

kom hem, sövde amanda och somnade själv. då var det ganska fint väder, 30 minuter senare vaknade jag och då snöar det! VA?!! redan. helt galet och såå fel. jag vill inte ta på mig vinterjackan än..


men det är väl bara att inse att det inte blir varmt och ljus igen på ett par månader..=S
nu laddar vi inför kvällens föräldramöte. det känns fortfarande alldeles för vuxet med tanken av mig på ett föräldramöte.. borde inte mamma och pappa sköta det..?

ha en bra kväll allihopa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar