tisdag 26 oktober 2010

tv tisdag!!

idag är det ÄNTLIGEN tisdag!!! desperate housewives och cougar town, fantastiskt!

var inne på barnensrum.se de har så fina grejer där. hittade världens sötaste lilla prinsesspyamas/utklädningskläder, hur underbar är inte den här?

såg även en buzzlightyear PJ, fast det var inte så fin som jag hade hoppats på, oliwer hade nog aldrig tagit av sig den om han ägde den dock=)

vill även tipsa om den här sidan. jätte smidigt att bevara allt som man skriver. iaf för en sån som mig som byter sida hela tiden;-)


idag tog vi en sväng om på gymmet efter dagislämningen. blev dock ett ganska lugnt pass, känner mig inte helt kurant.. så nu försöker jag övertala tompa till att åka dit lite senare, så kan jag gymma med honom också=D
blivit dåligt med bilder det senaste, men jag får inte till överföringen med nya telen.. måste fixa det så jag har lite ordning på alla miljontals bilder som tas!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar