tisdag 19 oktober 2010

ingen ki-box idag..

såklart bidde det ingen träning idag.. jag var ganska inställd på att det skulle krångla för tommy idag just bara för att jag verkligen ville komma iväg på träningen. och bara för att orka ge järnet nu ikväll på boxen så struntade jag i gymmet i morses..

jag blir galet på jobb utan arbetstider..!!! så imorgon blir det morgongym med lina=)

hur som helst är det väldigt tomt här i soffan nu. amanda sover, hon somnade själv i sängen för första gången!! annars har jag börjat lägga henne runt 1930, sen ligger hon och visar sitt missnöje till 20 ungefär och sen lägger jag mig i min säng med henne tills hon somnar. men idag tänkte jag köra en fuling, just för att få ihop båda nattningarna. och det verkar funka! oliwer och jag mätte och läste Manny-boken, eller "byggare bob-boken" som han säger. sen ville han bli omstoppad och pussad. nu sover han som en stock.


idag blev jag en stycke mobil rikare. den ska dimpa ner om 3-5 dagar. kulkul!

ha en bra kväll och glöm för allt i världen inte desperate housewives och cougar town senare=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar