måndag 18 oktober 2010

riktig skitgöra

idag har jag skrubbat toan här nere. det var behövligt vill jag lova.. tur att det finns skyddshandskar och sprit;-)


nu kommer snart vretolorna hit för lite fika och lek, myys!
nu när jag gjorde mig iordning följde oliwer varje rörelse jag gjorde och påpekade många gånger att jag nog inte var riktigt klar än. efter en stund säger han "ååh mamma, nu är du lika fin som josefine" då har man lyckats=)



och tidigare idag så snurrade amanda runt flera gånger från rygg till mage, vår duktiga tjej=) hon har vänt sig ett par gånger från rygg-mage, men jag tror att det de flesta gångerna har varit väldigt spontant av henne. men nu vänder hon sig med vilja=)
bara hon inte vänder sig från mage till rygg i samma veva, med hennes kroppshydda lär hon väl aldrig sluta snurra=P

ha en fin dag! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar