torsdag 14 oktober 2010

engelska scones med massa flööt

idag har vi tagit det sista till tippen. äntligen är garaget nästan tomt, så nu ska bilarna in så vi slipper skrapa rutorna!

jag bytt bloggsida än en gång.. jag tröttnar alltid efter några månader på varje sida, så nu har jag nog nästan gått igenom alla bloggsidor som finns..=/


senare idag får vi fin besök av självaste vretolorna! ska baka engelska scones med choklad och hallon, bara lagom flötigt en torsdag. dum som jag var städade jag nu på förmiddagen.. gangstrarna har ju annars en förmåga att vända uppochned på heeela huset, så det blir till att städa imorgon igen..


  kolla in mitchellinlåren, underbara=)
världens finaste syskon
och till sist, världens sötaste oliwer=)
ha en bra dag i solen, puss=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar