måndag 9 maj 2011

en fantastisk start på veckan=)

den här veckan har börjat mycket bättre än jag trodde=)
vi la oss alldeles för sent igår, så jag var inställd på att vara död idag typ. tommy gjorde det inte bättre genom att snooza läääänge..! men när han gick upp somnade jag om och vaknade inte förrän 7.30 när oliwer smög in till mig=) vi gick upp och precis då kom lina med el dogo som ska spendera dagen här! frukost, lite kvalitetsmys med oliwer och en dusch innan amanda bestämde sig för att vakna 9=D hon vaknade som en solstråle, som alltid när hon får vakna i eget tempo.

nu ska jag bara fixa håret så ska vi ge oss ut på en långpromenad, får se om jag känner av skorna något då! efter gårdagens halvjogging känns det ingenting..=/

hoppas hoppashoppas att våra däck kommer idag så vi slipper vara olydiga med våra vinterdäck!

ha en fin dag, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar