söndag 22 maj 2011

heej

hej på er!

nu är helgen snart slut och den har varit fullspäckad med massa roligheter! igår gick jag och barnen upp tidigt, som vanligt.. sen väckte vi tommy och åkte till karlsborg. äntligen hade våra däck kommit så de skulle på! under tiden var jag och barnen hos mina föräldrar. hem på eftermiddagen för lite fix och trix. lite förfest här hemma för pojkarna som skulle till drägg-olstorp. så det blev tack och lov en tidig kväll för mig plus att barnen inte vaknade förrän 6.30! så skönt, trots en sömnlös natt! mamma och pappa kom och hämtade mig och oliwer efter frukosten. dagens utflykt gick mot majorna för att överraska josefine som fyller år=) så hela dagen har gått åt till att mysa i götet!

nu är söndagen snart slut. helgerna går alltid såfort..! vi ska snart lägga oss, allt för lite sömn i helgen har satt sina spår..

tack alla fina underbara människor som förgyllt vår helg! och framför allt mor och far=) oliwers yrkesval kommer bli att bli gps-röst efter dagens träning=P

hoppas ni andra haft det mysigt också trots ganska trist väder..!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar