lördag 28 maj 2011

andas musik

sitter mätt och belåten i soffan och njuter av håkan hellström! jag saknar tiden då jag andades musik, när det inte fanns någon som inte innehöll musik. alla pengar gick till festivalbiljetter, konserter, cd osv. just håkan känns lite speciell. tommy påminde mig om att det var länge sen jag pratade om morrissey. men det kändes som att jag vuxit ifrån honom lite, tills jag öppnade spotify och hörde hans ljuva stämma! gosh, han är inte urvuxen än=)
tänk när antiindie-tompa fixade hem alla morrisseys album för att imponera=) men det gav ju resultat iaf!

nä jag måste banne mig ta tag i lite konserter, wtai lockar lite mer än mest. vore himla mysigt att åka på p&l också såklart. och emmaboda, behöver jag säga mer?! min mysigaste festival ever! sweden rock var ingen hit, bortsett från def leppard och whitesnake. då var promenadnatten det bästa under festivalen=) oliwer och jag kanske borde köra en favorit i repris och köra på yran! inte många tre månaders bebisar som varit på festival! han stormtrivdes, såååklart!


ramlar!!!!! nä håkan hellström, vi ses snart!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar