fredag 27 maj 2011

happy happy

ja idag är det fredag och vem blir inte happy då? sen så är happy här och hälsar på oss idag, så happy i dubbelbemärkelse=)

jag hade hoppats på en liten sovmorgon idag, oliwer sov så snällt när tommy gick upp så jag hoppades på det bästa! men så vaknade amanda, hemtelefonen ringde osv. så jag gick upp och duschade innan jag skulle hämta ner amanda. hon hann somna om och istället vaknade oliwer som i sin tur väckte amanda igen.. jaja vi hinner ju få ut mycket av dagen iaf=)
hela huvudet är gröt idag, känns som jag drack massa rödvin igår eller nåt.. kanske var uppe i sömnen och drack;-), hoppas att lite sömn i helgen råder bot på veckans huvudbäng!

annars blir det en lugn dag idag, jag hade tänkt ta med mitt entourage på en promenad in till värsås, men kom på att det inte är så kul att gå med syskonvagnen och happy utmed stora vägen.. så vi håller oss hemma istället!

nu har jag sökt lite kurser inför hösten också, lite sent bara.. hoppas det finns någon plats kvar på någon av kurserna. lite psykologi, psykatri och hjärtkunskaper ur patientperspektiv och allmänt. alla kurser verkade riktigt roliga och användbara=)

nä nu ska jag och oliwer mysa in oss i en filt och titta på toy story medan amanda sover förmiddag=)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar