måndag 9 maj 2011

soliga dagar

gud vad jag älskar detta väder!
amanda har varit på super bra humör de små stunder som hon varit vaken idag! men jösses vad hon har sovit! hon sov nästan 14 timmar under natten 19-09, sen gick vi ut och gick strax efter hon vaknat, hon somnade innan vi ens kommit till första hagen, sov sen i vagnen till strax efter elva. lekte lite ute, gick in och åt lunch vid 12.30, dock inte amanda som har börjar matvägra bara välling som duger (precis som oliwer..!) sen däckade hon runt 13 och tommy väckte henne 1630, vid 18 var hon jätte trött igen så vi hoppade i badet och sen la hon sig och somnade utan protester.. helt galet! hoppas hon sover hela natten nu bara, så hon inte vaknar tiiiidigt..

lina och elliot var här och spenderade eftermiddagen med oss, pojkarna lekte så snällt ihop! så skönt när de gör det=) när de åkt gav jag mig ut på en löprunda och jäklar i min lilla låda vad bra det gick! kände inte av knät något! foglossningarna kändes desto mer, men det kan jag leva med! hoppas jag håller i det här nu! det är ju tråkigt så att hälften vore nog, men bra och lätt träning iaf=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar