lördag 14 maj 2011

friday i´m in löööv

åh vad jag älskar fredagar!
dagen började långt innan arla, eftersom oliwer har kommit in i sina gamla rutiner igen efter några veckor med humana uppstigningar=)
så vi smög ner strax efter tommy för att inte väcka amanda. och hon sov och sov, vaknade vid nio! gick upp till henne och möts av två igenklibbade ögon.. stackarn som hon såg ut! men det verkar inte vara ögoninflammation för det blev bättre efter en dag som spenderats helt och hållet inomhus. kanske pollen??
så vår dag har varit väldigt instängd, man märker vilken skillnad det är att kunna vara ute hela dagarna mot att vara inne hela dagarna..! så vi har stor städat undervåningen grundligt, efter någon timme var golven flötiga och smuliga igen, leksaker låg överallt osvosv.. dammet är borta iaf=P sen tog jag och oliwer på oss bagarmössorna och bakade bullar, som vi senare kalasade på på hallmattan istället för på gräsmattan som var tanken från början..
sen kom tommy hem och jag segade mig ut för en löprunda, jösses jag trodde jag skulle dö när jag kom hem! därför fyllde jag upp mig med tacos efter det;-)
nu har tommy lurat mig till att titta på the reef.. kolla in den trailern.. jag tror jag kommer dö både en och tusen gånger om..

imorgon blir det kosläpp med johanssons=)



(av någon anledning publicerades inte detta igår, så ni får låtsas att det är från igår=) )

ha en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar