söndag 8 maj 2011

idag är ingen vanlig dag

för idag är det bara en månad kvar tills jag fyller år och framför allt är det ingen vanlig dag för det är världens bästa mammas födelsedag=D det första oliwer filosoferade över idag var om mormor nu blev mamma till gammelmormor;-)

hej förresten!

har inte suttit vid datorn så mycket den sista veckan, därav dålig uppdatering!

vi fick lite sovmorgon idag, så skönt! vi var på grillkalas i karlsborg igår och kom inte hem förrän 21, alltså 2 timmar senare än vanligt för amanda! men hon klarade det bra, tempramentet var med henne men inga trötta miner där inte! när vi satte oss i bilen däckade hon direkt men vaknade efter en kvart och höll sig vaken hela vägen hem, vilket resulterade att hon somnade om snabbt och lätt efter lite välling och mys och sov till 8=) oliwer var så trött på hemvägen att han inte fick fram orden rätt alls, han däckade också i bilen, han somnade om mätt och belåten strax efter halv tio! han tog dock ingen längre sovmorgon för det! men han nöjde sig med att ligga kvar i sängen med en bok tills jag gick upp iaf=) nu ska oliwer titta lite på disneydags innan vi går ut på morgonpromenaden. jag fick äntligen hem mina easytones i veckan! egentligen skulle jag ha fått leveransbesked nästa vecka om när skorna skulle komma, så när smset om ett paket kom blev jag glad=)
jag beställde dem från ellos efter tips på en annans blogg om 30% rabatt, så det blev billiga skor i slut ändan!

senare åker vi till karlsborg igen för firande, sen hem och ta lite helg innan helgen är slut=)
känns som nästa vecka är helt proppfull redan nu, jag gillar inte när det är så! jag vill ha lite spontant också..!

jaja, hoppas ni har det fint allihopa! puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar