onsdag 1 juni 2011

jessie och barbie

idag flyttade våra små silvriga lejonhuvud-dvärgkaninen in hos oss! så galet söta små fjunbollar=) oliwer är helt salig över dem!

tidigare idag var jag och lämnade blod på kss, anmälde mig för ett tag sen hos dem och nu var det dags. kände mig lite nervös innan, gillar verkligen inte nålar och framför allt inte när de ska sitta kvar en längre stund.. jag tycker att 0,8 går an. 1,0 är på gränsen.. den här nålen var 1,6!!!!! gosh!
men som tur var träffade mannen rätt direkt (som för övrigt inte visste vad en pvk var.. vem vet inte det som jobbar inom vården..?!). sen forsade det ut så det var över på 2-3 minuter. 4,5dl blod fattigare och 10 "droppar" rikare. dessa droppar bytter senare in till en triss, en tia-lott, ett gosedjur till barnen och en handkräm! det lönar sig att lämna blod, så ta ert förnuft till fånga och skänk ert blod=)

 sötfisen disukterar lite med mig
 11 månader redan??!!!!!!!
här hittar man amanda lite då och då. jag fattar inte hur hon tar sig upp..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar