torsdag 9 juni 2011

amandaamanda..

idag är amanda en pigg tjej, så hon sov bara ca 1,5 timmar mot 3-4 timmar nu på förmiddagen! gud vad hon håller på hela tiden, aldrig sysslolös! jag sitter bara helt förundrad och förälskad och tittar på henne! hon var så rolig precis! jag bakade lite till eftermiddagens fikahäng i skultorp. snoddas-muffins. efter lunch och bak satte jag mig med ett kopp kaffe i soffan. amanda springer mellan köket och soffan och ger mig ett blad efter ett annat från en blomma i köket. ställer bort den till slut. sen blir hon tyst, ack så tyst.. gick ut i köket och möts av en super nöjd tjej som tittar på min med ett stort leende och säger "namnam mamma". hon sitter i ett hav av smulor från muffinsarna som hon dragit ner från bänken.. haha! så tyst och så snabb! jag hade inte smakat av dem innan, men gjorde det nu och kände att det var tur att hon saboterad mestadels av satsen, för de var inte så goda som jag hoppats på=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar