fredag 10 juni 2011

wiho.

kul start på dagen vi har här. amanda är sur som ättika och skriker och tjurar. oliwer är sur och allmänt på rethumör! just nu sitter han i köket och gråter om hur dum jag är samtidigt som han försöker övertala amanda att hämta hans drickyoghurt. han var så säker på att han ville ha två smörgåsar med ost och gurka samt en drickyoghurt till frukost. efter en stund är nästan yoghurten slut och han ville inte ha sina smörgåsar, bara den sista yohurten. samma visa varje dag.. så jag ställde undan yoghurten och sa att han får den när han ätit upp sina smörgåsar.. nu har han snart suttit där en timme..! vad gör man inte för några droppar yoghurt..?=P

nattens avsaknad av sömn gör sig påmind nu också. jäklar i min lilla låda vad det åskade i natt! kändes som hela huset skakade ibland! men det gav ju resultat iaf, eftersom det är ca 15 grader kyligare idag och man kan faktiskt andas utan att man kokar sig själv inifrån;-)

men nu hoppas jag verkligen att det kan få vara uppehåll hela dagen, så alla stylade studenter får en underbar dag! åh vad jag vill ta studenten igen! helt sjukt att det är 5 år sen som vi stod där uppe..! tänk så gammal man var då och nu när man tänker på studenterna tänker jag iaf, guuud vad små de är!
hoppas de får en toppen dag! vi ska upp och fira tommys syster senare idag, vi missar utspringet men kalaset kommer vi på iaf=)

hoppas ni fått en bättre start än vi..=)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar