söndag 5 juni 2011

helgen

hellu på er ni tappra följare!

gud vilka härliga dagar som vi haft! nu längtar jag som en galning till semestern när det blir tre veckor ihop istället för fem dagar..
vi har hållt oss ute mest hela tiden, lite pausar för amanda så hon får vila lite från solen.. igår åkte jag och oliwer till stugan med josefine, med en förhoppning om sol och kanske bad. det var molnigt och blåsig och 10 grader i vattnet, så det blev inte mycket av den varan. fast det var mysigt där ändå, jag älskar att vara där. känna alla dofter och bara supa in omgivningen, paradiset på jorden=)
och idag testade jag och oliwer att gå en sträcka som jag kikat ut för ett tag sen, ca 11 km, den var super bra! lite minus att 3 km spatseras på 194:an..

imorgon blir det full rulle med massa barn och vuxna. och massa sol på det också förstås!

 sötis-pandan kalasar på ett kex under solvilan
 ett av få kort där herr lindbäck har ögonen öppna!
 oliwer var sååå nöjd över att få vara uppe sent med oss när amanda somnat!
 vin, jordgubbar och kvällssol. kan man begära mer?=)
 ...
 fortsatte paviljong-hänget med en frukost i värmen
en något skeptisk amanda mumsar på en jordgubbe, som blev en hit!

hoppas ni haft en lika underbar helg som vi haft!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar