tisdag 7 juni 2011

back to work..

jag tyckte inte att det var ok imorses när tommys alarm ringde 05.55.. ännu mindre okej var det att amanda vaknade av det.. så idag fick vi igen för att vi fått sovmorgon alla lediga dagar.. oliwer sussade vidare en timme till, och det var skönt! fast lite bittert att det inte var tvärtom, då hade vi kunnat mjukstarta lite mer än vad det blir när amanda vaknar först..!

gårdagen spenderades utomhus. en utflykt till mullsjön där årets första dopp togs! riktigt varmt både i vattnet och på stranden! massa sol i trädgården. sååå skönt! och pojkarna skötte sig exemplariskt nästan hela dagen och framför allt på stranden! amanda fick vara inne största delen av dagen med tommy och jimmy..

idag får vi se hur planerna ser ut..

 kul födelseannons=)
 bus
busigare


ha en trevlig tisdag och glöm ej dh-avslutningen ikväll! nu är det sommar när alla serier börjar komma in på slutspurten!

puss på er

2 kommentarer:

  1. Busunge du har ;)

    Haha, att man läser automatiskt ibland, för jag fattade först inte vad de roliga var i den! ;) Men såg sen att de stod tvärt om på vikt och längd :P

    Åhh gud så söt hon är! Och så fin klänning hon har på bilden :)

    SvaraRadera
  2. haha ja, man blir ju inte uttråkad av henne iaf;-)

    nä jag visade den för massor men ingen såg något förrän jag sa att det stod fel, lite morgonhumor=P

    visst är hon! jag blir helt förälskad i henne! och framför allt i alla söta klänningar som finns! den här är från kappahl, det är ett par leggings som hör till också!=)

    (mitt inlogg är knäppt så jag får skicka som anonym istället.. gud vad jag hatar teknik!!!)

    SvaraRadera