torsdag 2 juni 2011

sweeettiiii

gud vad varm jag är! dagen började lite småkyligt här, men det ändrades! efter en visit hos barnens farmor och farfar var jag kokhet, sen en snabbshopping på kvantum där det var kokhett.. satte på full ac under hemfärden. då var jag dum och dammsög OCH krattade upp allt gräs efter pojkarnas gräsklippning tidigare.. jag är varm.

nu sover pandis och oliwer käkar kvällsmat i soffan idag, lite lyx ska man väl ha när det är helg?=)

tommy och oliwer snickrade klart hagen idag, den blev super fin och kaninerna skuttar runt och äter upp allt ogräs i den=D

 amanda och lilla jessie
 oliwer och jessie, tror hon är en liten linslus=)
 världens finaste kids<3
båda kaninerna, jessie är den längst bak och barbie ligger i fram. barbie är oliwers kanin och jessie är amandas=)

ha en fin afton kära ni, nu ska jag och min make njuta av bubbligt vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar