söndag 13 mars 2011

en galen helg

har haft en toppen helg med fullt schema. började i fredags när lina kom hit som skulle stylas till kvällens bravader, jag och tommy jobbade fram världens snyggaste tjej=) jag älskar min make som verkligen kan bejaka sin kvinnliga sida!! efter att jag gick av mitt stylistpass började mitt chaufförpass. efter det väntade tommy hemma med god mat. under kvällen hann vi också bli med hund. lördagsmorgonen började tidigt, då en kissnödig kille och en överbeskyddande hund vaknade och började härja på övervåningen. så vi gick ner för att inte väcka resten av familjen. oliwer och happy delade på fotöljen, happy däckade direkt och oliwer somnade nästan också. själv kunde jag inte slappna av så det blev ingen fortsatt sömn för mig.

in i duschen för att sedan sätta mig i bilen för att hämta min date för dagen. hem och göra oss snygga som aldrig förr. vid 16 kom vår bil som skulle ta oss till middag inne i stan tätt följt av en underbar föreställning av rent! kan verkligen rekommenderas till alla!! one song glory och jag var tillbaka i göteborgsoperans entré året var 2003. ett stort tack för den fina förkvällen till makarna johansson!! sen styrdes kosan mot pims där vi fortsatte vår dejt vid ett litet bord med ett nästan nedbrunnet ljus och en grym bartender=)
förflyttning till större bord då sällskapets utökades för att sedan minskas igen.

kvällens andra bil mötte upp oss för en färd mot såsrävsbaren där fjortisfyllorna regnade. karaoke, skratt och underbart sällskap ledde oss in i gryningen. hann precis lägga oss så att vi skulle kunna gå upp igen. två pigga barn. en seg morgon med mycket kaffe och gott skvaller=) därefter en roadtrip till TBG där näring inhandlades i form av 100% fett. matkoma. pigga barn. en efter en droppade sällskapet bort. till slut fanns det bara två föräldrar utan någon form av energi och två trötta barn. nu finns det endast två sega föräldrar kvar.

en lovely helg som ska avrundas direkt efter solsidan så att ny energi hinner inhämtas innan en ny vecka påbörjas=)

imorgon väntas en lång morgonpromenad med hunden och kidsen, om det inte regnar!

hoppas ni hade en lika fin helg som vi hade!
hade tänkt lägga upp lite bilder, men min snälla sida la in sitt veto.

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar