fredag 11 mars 2011

så nöjd

äntligen äntligen fick jag svaret jag velat ha så länge, 100% på lkm-räkningen!!!! =D
vaknade och var på dåligt humör (ovanligt va?=P) oliwer var högljudd som vanligt och väckte amanda lite vältidigt. tror klockan var strax innan 0630. någon som har något tips på hur man kan få honom att visa lite respekt?

jag har försökt få honom att titta på film i vår säng när tommy åker till jobbet, men han lyckas ändå störa så mycket att amanda vaknar, trots att vår dörr är stängd och hennes dörr likaså plus att hallen är i vägen också.. han är väl som lotta på bråkmakargatan och kan allt. han vill att jag skulle köpa henne igår. en försäljare ringde och undrade om jag ville köpa en prenumentation på bingolotto, detta hörde oliwer som började hoppa upp och ner och skrika "jaaaa köp lotta köp lotta!" haha undra hur hans tankegång gick där=)
iaf efter att vi hade vaknat känner jag hur mitt halsont från kvällen har blivit värre och näsan och bihålorna ömmar. kul.
amanda var trött från start så hon somnade om runt nio. då blev det lugnt och fint här igen. vi läste lite böcker och spelade på oliwers dator. kände hur humöret vände till det bättre. kikar in studentcentralen och där lyser betyget=)nu kan helgen bara bli perfekt!

imorgon så blir det rent och sen en kväll på stan med bästa-lina=)

ha en fin och solig fredag!!
puss på er

(och just när jag skrivit detta börjar oliwer bråka igen med amanda.. hon lär ju bli härdad efter den här barndomen iaf..)

4 kommentarer:

  1. weeeee!!!! äntligen är tentan över!!!:D grattis!!!<3 nu har vi ju nåt jättefint att fira i morgon!:)
    ses om några timmar!

    SvaraRadera
  2. åhh grattis gumman :)

    ska ni ut på krogen på kvällen? då kanske vi ses :) jag ska eventuellt ut med johanna och johanna imorgon kväll. hoppas vi ses! massa kramar

    SvaraRadera
  3. yeeeees=D så sjukt nöjd och lättad nu!!
    japp imorgon blir det husaren en sväng. ska ni dit också?

    SvaraRadera
  4. vet inte vart vi ska - johannorna brukar nog vilja bogrens, och mig spelar det ingen roll. men om vi går till husaren så ska jag hålla ögonen öppna :)

    SvaraRadera