lördag 5 mars 2011

frieri

idag är det tre år sen som tommy gick ner på knä=) vi hade tänkt ha en mysig kväll ikväll men det blir nog inget med det. har varit sur som ättika hela dagen och nu är jag heeelt slutkörd av allt tjat och grin som varit under dagen.. fast vem vet, kanske blir humöret bättre när kidsen lagt sig?! fast de lär väl strula med nattningen ikväll bara för att jag är på så dåligt humör..! positiv, javisst.

det är så konstigt, för när jag mår såhär så är alltid barnen också griniga och trotsiga. eller så tänker man bara mer på det när man är sur..? eller som när jag skulle ta ut syskonvagnen ur garaget förut och det inte gick att öppna porten tillräckligt. jag skulle fälla ihop den, men det går inte.. sååå sjukt typiskt att det blir så när allt redan är fel. (och promenaden var inte skön den heller trots trevligt sällskap!) jaja skit samma nu är det iaf kväll och nattningstime!!!!!!=D

fortfarande ingen mer feber för madame, jätte skönt! snoret rinner och rumpan brinner, men ingen feber=)

puss på er från suristan.

2 kommentarer:

  1. Hahaha rumpan brinner det låter typ som MIkaels: "risig i räva!"

    SvaraRadera
  2. haha i lööv bonnsvenska=)

    SvaraRadera