tisdag 29 mars 2011

livet är orättvist..

jag har länge följt Lindas blogg, läst om hennes kamp och om hennes fina familj. Idag kom inlägget som jag anade skulle komma i veckan och hon har nu somnat in. Det gör så ont i hjärtat när livet är så orättvist att en fyrabarnsmamma inte ska få vara med under sina barns uppväxt. Att barn ska behöva växa upp utan sin mamma. Att ett nygift par ska få uppleva "tills döden skiljer oss åt" så tidigt. Nä usch och fy för det orättvisa livet. Så finns det folk som missbrukar sina liv och familjer som får leva ostört. Fast egentligen tycker jag inte att någon förtjänar detta. Men minst förtjänar unga människor det.

Jag är så glad över att alla i min familj har hälsan i behåll och har bra liv (vad jag vet iaf=P). Mina farföräldrar dog i cancer, men de hade ändå åldern inne på något sätt..

Nä ta vara på era nära och kära, man vet aldrig när det tar slut..

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar