måndag 14 mars 2011

hur söta får man bli?! världens finaste=) och så kom även en bild med på söta happy som hyst in sig hos oss under veckan! amanda avgudar henne! "vovbo" säger hon när hon ser henne och idag kollade hon på mig och sa mamma och kröp snabbt till mig=) stortjejen, hon har aldrig sagt mamma till mig förut!
på tal om amanda så är hon sjuk igen. snorig feber och ont i örat (ev andra också fast ena sidan är värre) så hon har varit jätte ledsen idag.. stackarn, hon får inte vara frisk många dagar i rad just nu. så vi får se om det blir något dagis för oliwer imorgon. känns inte så aktuellt att ta med amanda ut i blåst och kyla om hon har ont i örat..så sällskap mottages tacksamt imorgon om dagis uteblir! oliwer är inte rolig just nu. i morses hann han göra så många hyss innan frukosten att han fick äta efter oss. lärde han sig någon läxa? näääh!!

nu ska jag nog inta sängläge, tommy har ockuperat tvn med hockey. och jag som ville kolla alla mina serier ju! tur att det finns inspelningsbara boxrar nu!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar