torsdag 31 mars 2011

5 år sen..

idag är det exakt fem år sen som jag och tommy träffades=) helt galet lång tid. helt galet kort tid. vi har ju inte direkt segat oss fram utan för prick 4 år sen var vi inne på förlossningen för att förlossningen var på g (även fast det dröjde ett par dagar till innan oliwer kikade ut!). så på vår "ettårsdag" hade vi en fullbakad bebis som ville ut, varför vänta liksom?=) sen har det ju blivit ett till barn, några djur mer, några mindre, några flyttar, ett husköp och ett efternamnsbyte=) lovely!
det jag gillar mest är att det fortfarande pirrar i magen när jag ser honom!

som tommy sa idag, nu siktar vi mot 65 år till.. minst!

älskar dig tompa=)

pusshej


(gud vad kärleksfull jag har blivit.. är det våren som sätter sprätt i min skalle mån tro;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar