lördag 26 mars 2011

real wild child

herregud vart ska det sluta med amanda! hon är ju överallt och ingenstans! så igår såg hon ut som en boxare. i torsdagskväll, precis innan hon skulle lägga sig, tappar hon balansen och trillar mot bordsbenet och får en fläskläpp och blöder ur munnen. igår vaknade hon upp med en fläskläpp. igår eftermiddag så välter hon paraplystället och får den rakt på snoken så hon börjar blöda näsblod.. real wild child, wild child! hon blir precis som oliwer var innan han lärde sig sina begränsningar! som när han i förra lägenheten hoppade på en luftmadrass, trillar baklänges, slår i bahuvudet i balkongdörren och spräcker glaset..!! fast inte en skråma på honom=)

idag har vi haft en riktig mysmorgon! älskar när vi vaknar tillsammans och går upp ihop och allt sånt. vi är väldigt dåliga på det, oftast ligger någon kvar medan den andra går upp och matar vilddjuren. men idag kom oliwer insmygandes till oss, så han kikade på bamse medan vi vaknade till liv. sen vaknade amanda, alla vaknade till och sen gjorde vi frulle. nu ska vi nog snart packa bilen full och fara mot staden.

imorses låg jag och tänkte på vad vi skulle göra ikväll, tänkte att vi kanske kunde kolla melodifestivalsfinalen. tills det slog mig att den har ju redan varit! haha bra koll jag har!

nu skulle jag lägga in en bild på hur amanda ser ut, men bilderna ligger i telefonen som ligger i sängen. orkar jag gå upp..? Näpp.

så hej på er sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar