fredag 1 april 2011

men skjut mig!!!

vad trött jag är!
barnen vaknade pigga och glada kl 6 idag. sen har det varit full fart. amanda har sovit ca en timme, då var oliwer lite lugnare också. annars full fart framåt..
själv har jag nedräkning tills tommy kommer hem och tar över=) jag har inte ens orkat ta tag i mig själv idag. sitter osminkad och oäten i soffan. skulle storstädat idag för att det är så skönt att ha det gjort till helgen, plus att vi inte behöver tänka på att städa till kalaset på söndag. jag har iaf städat golvet under amandas matstol, grattis till mig!

jag tycker alltid att det känns lika deprimerande att vara klar med morgonbestyren innan andra ens vaknat. som idag, frukost och barntvätt var klart innan 7. inte okej.

nu ska jag iaf däcka minin och sen när hon vaknar tar vi oss förhoppningsvis ut på en liten promme..!

hejhå pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar