söndag 6 februari 2011

galej igen

yes idag fortsatte kalasandet. tredje kalaset på fyra dagar=) idag var det världens sötaste lilla ludde som fyllde tre, stora killen nu=) oliwer var inte alls på partyhumör och var mest för sig själv.. så trist kille. tror han blir lite blyg när det är så mycket barn, samtidigt som jag tycker att han borde känna igen några i skaran ändå.. jaja, han är ju laddad inför sin 4 årsdag nu iaf efter allt firade de här dagarna. han ska ha maskeradkalas=)

 söt som socker från start=)
 gillar den här bilden. ludde är sjukt nöjd. oliwer trillar av gungan och tommy försöker fånga upp honom. wilma ser ut att kikna. michaela smyger lite diskret därifrån;-)
kolla in ögonen! jag tror att alla tjejer skulle ge vad som helst för dem=) sötare får man ju leta efter iaf!

imorgon är det iaf dags för sista veckan i hjo. känns trist. fast nu när jag har varit ledig i tre dagar så är det ganska mysigt att få vara hemma med skruttarna också, så det ska bli skönt att få mysa med dem lite mer efter torsdag!!!

hoppas ni haft en lika mysig helg som vi, fast med lite mindre fika kanske;-)

puss på er

2 kommentarer:

  1. Gud vad lika de är på bilden i headern :o

    Sv: har varit inne på att köra profylax men när jag läste lite om dyktekniken så känns den "svårare" men mer rätt... Ska läsa mer om båda och se vart jag hamnar, tänker inte vara totalt oförberedd som senast iaf, det var ingen höjdare direkt

    SvaraRadera
  2. Vi är så glada att ni ville komma!

    SvaraRadera