fredag 18 februari 2011

tillägnat michaela

som under inläggets gång skrev att uppdatering behövdes. det här är för dig svägerska=)

amanda är fortfarande krasslig. hon spydde ju i tisdags och efter det är det bara diarréer som har härjat. men idag när tommy gick upp med amanda så började hon spy igen. jag tror jag har bytt minst 5 bajsblöjor under kvällen bara och nu spydde hon igen.. stackars liten! jag skulle göra allt för att ta över allt! hoppas det ger med sig snart! ringde även till vc idag för lite rådgivning inför helgledighet o sånt. fick rådet att ge henne söta drycker, söta yoghurtar, majsvälling osvosv. säger att hon matvägrar, men det fanns inget att göra.. så hoppas verkligen att det är det sista nu.. lilltjejen.. som trots den här veckans sjukdom har lärt sig att gå riktigt stadigt nu utmed möbler och fort går det. hon testar hela tiden att släppa taget men då svajar hon en stund innan hon trillar på rumpan eller tar tag i bordet igen. hon verkar inte fatta att hon bara är en bebis!!

idag har vi haft HYV, så nu är jag verkligen ledig. finns inget som behöver göras. (bara en tenta nästa fredag..) och idag publicierade jag min uppsats, så snart kommer ni kunna googla på mig och hitta den på DiVA=D

 retstickan nummer ett: OOOOOLIWER!
 mysig vinterpromme i bushen!
 amanda fick provgunga den lilla gungen i boulogner. hon verkar dock inte jätte nöjd, kan har berott på att hon inte varit pigg..
 söt trots sjukdom=)
 grabbarna grus i boulogner
 den här gillade hon. inte så hon skrattade, men låg helt stilla och verkade bara njuuuta=)
ser så risig ut tycker jag..=/



så nu michaela har jag räddat din fredag!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar