fredag 4 februari 2011

hur snabbt är snabbt???

min examinatior sa till mig " skicka in så får du snabb respons" gött tänkte jag. skickade in. tre veckor senare får jag tillbaka mitt dokument "sätt en punkt på den meningen".. ungefär. satte punkt och skickade tillbaka. en vecka har gått. hur snabbt är snabbt? Galet segt tydligen.. blir så trött och irriterad. to much to much.

skönt att vara ledig idag iaf! jag tog med mig barnen upp när jag vaknat så tommy fick lite sovmorgon idag. så vi satt och åt lång frulle. sen städade jag köket, tömde kattlådan (nej amanda kommer inte bli autistisk, jag tvättade händerna typ 7 gånger och spritade dem två..!) och sen fixade gardinerna. nu ska vi snart in till stan och hämta en bok som jag måste ha för att sedan åka till karlsborg på galej=)

men först ska vi pyssla och sen fylla upp energinivåerna hos knattarna.

puss på er

4 kommentarer:

  1. Rensa kattlådan e min grej, fast egentligen hade jag helst sluppit ;) Äckligt! Så tur bara 1 av 3 går i den :P haha.. Rensade även som gravid.. Man får ju tvätta händerna och man använder ju spade :P haha

    SvaraRadera
  2. usch jag gör det aldrig egentligen. det är tommy som vill ha djur=hans ansvar.. men nu tröttnade jag på att han aldrig bytte och tvättade rent lådan så då fick jag ta det ändå..=S luktar apa, känns som att det fortfarande stinker om händerna trots massa tvätt..!! tur att de är bra till att fånga ovälkomna gäster iaf=P

    SvaraRadera
  3. "tömde kattlådan (nej amanda kommer inte bli autistisk, jag tvättade händerna typ 7 gånger och spritade dem två..!)" hahaha. klockrent! :)

    SvaraRadera
  4. haha, ja jag hade en diskussion med min mamma häromdagen ang att mammor som tömmer kattlådan och sedan bär sina barn och att de senare utvecklar autism i högre grad än mammor som inte tömmer kattlådan;-) så nu har jag ännu en ursäkt till att aldrig göra det=P

    SvaraRadera