söndag 13 februari 2011

söndag

igår åkte vi som sagt ut till vretola för att lyfta hus, lek i snön och fika på mina semlebullar som inte blev semlor utan smörgåsar..! vi bestämde att vi skulle ses idag och käka frukost.
så vid halv åtta tassar jag och amanda ner, myser lite sen bakade vi bröd (som vi iofs slängde;-) ), gjorde oss i ordning och fixade frukosten. runt nio kommer familjen johansson/windeståhl. käkade frukost, klippte sen lina som blev jätte fin=). vid lunch övergav de oss och vi satte oss i bilen mot karlsborg där det bjöds på massa mat och TRE tårtor, i love sundays och sunnydays! för vilka fina dagar det har varit nu, bara att suga åt sig alla solstrålar så man orkar med de gråa dagarna som säkert kommer komma tillbaka..
hade iaf jätte mysigt i karlsborg! jag älskar verkligen vår "lilla" familj. jag är så glad över att ha fyra fantastiska syskon och två perfekta föräldrar! för att inte tala om de nya medlemmarna i familjen som tillkommit de senaste åren, kusinerna. oliwers största idol nu är nog alvin skulle jag tro! han är en gud i ollie ögonen! alvin hade för övrigt ett intressant uttalande om gud och jesus, han är så galet smart den killen!

kom hem sent från karsborg så det slörplades välling i pyamas till solsidan innan bägge däckade. jag tror jag snart ska göra dem sällskap i drömmarnas värld. galet trött efter en helg med lite för få timmar sömn!
imorgon är det måndag igen, samma gamla visa. enda skillnaden är att jag är ledig!! ska "bara" skriva mitt arbete som ska in. men som sagt, efter en c-uppsats är b-uppsatserna som en piss i havet.

happ så äre, tack alla inblandade för en uuuunderbar helg! puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar