onsdag 23 februari 2011

peoplepeople

det finns människor till allt. det är tydligt! så tråkigt, helt galet tråkigt att vissa inte kan tänka längre än vad näsan når..

jaja nog om det!
vilken underbar dag det har varit! solsken och vindstilla, kan man begära mer en vinterdag? Jag tog en promenad med amanda när hon skulle vila. efter en dryg km var jag helt genomsvett, det gick verkligen inte att köra med vagnen. den for fram och tillbaka och från sida till sida i den oplogade snön. sen fick jag lite panik när jag såg en blodig pöl och lite päls vid vägkanten, tänkte bara på vildsvinen. så vi vände tillbaka och gick hem. bytte barn och tog med oliwer på en promenad på brumstorpsvägen istället. mycket bättre väg, borde ha tagit den med amanda och skogsvägen med oliwer. han är så intresserad av djurspår nu och börjar få lite kläm på det nu också=)
sen bakade vi lite och pärlade. eller jag pärlade och oliwer satt mest och kollade på vad jag gjorde=)

var inne i skövde en sväng på dagen också skulle köpa en födelsedagspresent till oliwer som de skulle få in idag men den var restad. kändes tråkigt sa jag till han som jobbade och förklarade hur galen oliwer var i toy story. så han skulle fixa hem det från en toys´R´us istället, det kallar jag service och oliwer kommer bli såååå nöjd=)

nu väntar bara nattningen innan det blir kväll även för oss! dagen har gått fort som alltid=)

puss och kärlek till er!

2 kommentarer:

  1. Dåligt med upptatering idag!

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  2. haha kul att du alltid skriver om uppdatering när jag håller på att skriva=)
    tack! och ha så kul på er sms-fest;-)

    SvaraRadera