onsdag 16 februari 2011

tjejkväll=)

idag har jag och tommy tjejkväll. färgat håret, ska dricka lite vin och äta grönsaker med dipp. i love my gayman! haha nä, idag fick jag nästan göra all färgning själv. testar att göra folieslingor just nu. hoppas de blir bra nu när utfärgningen gick så bra!

tidigare idag gjorde jag och oliwer semlor. var duktig och dokumenterade allt, men nu orkar jag inte lägga in bilderna..! vi fick hem cooptidningen idag och där fanns ett recept med chokladsemlor. då lät min hjärnröst som joeys i friend "choklad - goooott, semlor - goooooooott". men det var faktiskt inte så gott. tydligen blir två goda saker inte automatiskt fantastiska.. de var väl ok, men inte om man jämför med vanliga semlor. sen är jag så bortskämt med att ha vuxit upp med världens, antagligaste, godaste semlor så jag har ganska mycket att leva upp till för att pleasa mig själv..!

och amanda då. inga spyor idag men fortfarande diarré (snäll man är som förälder förresten som lämnar ut sina barn så, jag skulle aldrig få för mig att skriva om min egna bajskonsistens!). hon har inte ätit något idag mer än nästan en flaska majsvälling på förmiddagen och nästan en hel flaska nu på kvällen. har försökt med välling flera gånger under dagen samt gröt och lite banan men hon vägrar äta.. usch usch, minns tillbaka på tiden när oliwer slutade äta runt 8 månader. hoppas inte amandas hänger kvar i det här som oliwer har gjort sen dess!

nä nu ska jag skölja ur slingorna. håll tummarna för att det blir bra!!!! (sen blir det "the social network" äntligen!!)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar