tisdag 2 november 2010

artiklar, rapporter, avhandlingar osvosvosv

nu är jag igång på riktigt. och det känns faktiskt ganska kul, än så länge=)

men nu har jag pluggat färdigt för stunden. ska strax käka lunch, väcka bossen, mata henne. sen blir det roadtrip lite varstans. måste in till stan, köpa smink och kopieringspapper.

och till sist TRÄNA!! gött så hälta vart nog=)

idag var oliwer lite mer human och vaknade först 06:15 istället för 05:00 de senaste dagarna..så nu känner man sig riktigt utvilad!

lägger in lite bilder från mobilen idag. jag är egentligen från stenåldern, så nu när jag lägger över bilder via BT så sitter jag med min telefon tätt intill datorn så att det ska komma in ordentligt och pekar självklart toppen av telefonen närmast datorn.. som sagt stenåldern.
 älskar den här bilden!


 dopfin
 oliwer blir absolut inte avundsjuk när man ska fota lillasyster, inte alls..
amanda i sina fina stickade kläder från gammelfarmor i götet, tyvärr är de preciiiis lagom, så när hon spänner ut magen så öppnar sig knapparna, haha lill-tjockisen=)

2 kommentarer:

  1. vad tränar du? styrketräning? jag vill så gärna börja jogga lite, men sjukgymnsten i kgb sa att det inte skulle va bra när man ammar. måste nog googla detta! :)

    SvaraRadera
  2. jag tränar allt utom jogging, mitt knä pallar inte det.. jag började träna såfort jag hämtat mig från förlossningen och det som jag klarade utan att få ont av foglossningen.. det är nog ganska olika läror det där huruvida man ska träna eller inte.. vissa säger att man kan få "sur" mjölk när man tränar, men jag har tränat så jag knappt kunnat stå och mitt lilla matvrak har käkat på ändå.. så om du känner dig ok, så kör på och se om du klarar det och om lowa accepterar det=)
    det är så galet skönt att kunna träna, man blir en helt annan människa efter ett hårt pass!

    SvaraRadera