torsdag 18 november 2010

lady in såsräv

jepp, that´s me=) nä men allvarligt, man kan nästan bli mörkrädd över hur korkhet verkar följa med pengar.. jisses!!

idag har jag varit och beställt min brosch, ännu ett steg närmare examen!!!känns helt sjukt att jag snart äger den där underbart fula broschen! jag tycker att de borde förändra den lite, för det är verkligen ingen skönhet, i alla fall inte för ögat mer för det inre ögat=)
sen tog vi svägen förbi vretolorna för lite frukt och glass, äntligen fick jag min glass!

våra hjärtan sover och vi sitter i varsin ände av rummet. jag kollar på leilas, skräll eller hur??=)

jag tror jag ska testa att baka chokladfondant någon dag, har alltid velat testa. och nu när även leila har ett recept för det måste jag ju faktiskt göra det. har nog hunnit med att göra alla hennes kakrecept tror jag, tillochmed bröllopstårtan=)

ha en bra afton mina kära läsare (som faktiskt är ganska många men det ekar glest på kommentarer..??)

puss på iaf=)

3 kommentarer:

  1. Vretola 4 life:)

    SvaraRadera
  2. Examensfest?:-)

    Och du korkhet kommer inte med pengar, just for the record! Hoppas jag inte i varje fall eftersom jag ska bli rik!.-)

    SvaraRadera
  3. japp det blir det!
    nä vissa föds med det också, så du behöver inte oroa dig kära svägers;-)

    SvaraRadera