måndag 29 november 2010

måndag


testar att lägga upp en liten video!
dock får ni ursäkta att det ser ut som det gör, bara vattnet fixas så kommer det bli fint igen=)


tommy kom hem tidigt imorses, skönt!
och nu har det äntligen slutat snöa.
bara vänta på att tommy ska vakna sen ska jag sätta igång med skolan igen, börja skriva analyser idag. jätte kul..=/

jag hade det lyxigt i morses, amanda vaknade en snabbis när tommy kom hem, ammade henne sen somnade hon om och vaknade inte förrän nio. oliwer vaknade någon gång då också. himla lyxigt när man är van vid att han vaknar mellan 5-6 i vanlig fall=)

i natt drömde jag förresten att snön var borta när jag skulle hämta tidningen, så jag krattade gruset på uppfarten, vilken önskedröm=)


puss på er

4 kommentarer:

  1. åh gick det att kolla på den? min dator vägrar jobba med mig..=/

    SvaraRadera
  2. Det gick utan problem, believe me för jag har sett den ca 40 ggr nu för barnen ville kolla om och om igen!:-)

    SvaraRadera