söndag 28 november 2010

god kväll!

nu sover bägge huliganerna! det sjuka är, trots att jag var trött upp över öronen på allt gnäll och retandes idag så satt jag och bara njöt av att titta på amanda när hon somnat vid bröstet, satt med henne en bra stund efter hon somnat! lägger henne i sängen och går in till oliwer och bara står och beundrar honom!

tur att man fungerar så som förälder! man glömmer så fort och tur är väl det=)

nu är det mer katterna (läs nala) som ska strypas, hon retar upp tindra och de har kapplöpning mellan våningarna. väcker dom någon av barnen blir det en lång och kall natt utomhus som väntar!!

och gräsis vart jag ikväll..piss väder! jag hatar att sova själv i huset, framför allt när det är dåligt väder av någon anledning..
så han sitter och myser med gott sällskap ute i skogen medan jag sitter här och äter snaskrester som är kvar efter dagen..
stackars oliwer, eller han har väl inte klagat iofs, har levt så chips och godis idag! kunde ju som sagt inte laga någon mat idag, jag hittade en gammal matlåda i frysen med betoning på gammal.. så varken jag eller oliwer förmådde oss att äta den..! så det fick bli chips och paradis till middag och mellis. välling till kvällsmat, alltid något=)


ha en trevlig kväll! och dröm om att all snö är borta tills imorgon, kanske slår det in om många drömmer om det;-)

puss

1 kommentar: