onsdag 24 november 2010

kvällsmys med min prins

nu ligger amanda i sin säng och har förthoppningsvis somnat för natten. (nä direkt när jag satt ut punkten så började hon prata..! man ska aldrig säga något) men iaf, jag och oliwer sitter och myser i soffan med en flaska välling. han är så go när han kryper upp. varm och go och alldeles underbar=)
det blev en chokladsockerkaka bakat idag, men fy säger jag bara.. först var smeten knappt en deg, den var så torr. fyllde ut med lite kaffe och smält mörk choklad så att mjölet iaf blev utblandat!
sen när den var färdig var den som sandpapper.. usch och fy..
men tur att det blev lite bakat, för strax därefter kom evelina med enturage, som blev till middagsgäster! alltid lika trevligt=)

nu håller jag alla tummer och tår för att barnen snart somnar så vi får ta kväll och ladda för greys!

puss på er

 tre av fyra godingar=)

2 kommentarer:

  1. Jo de hoppas jag med.. Och att den e över snart! Inge kul å se sin lilla bebis må dåligt och vara otröstlig :(

    Hehe, jaså? En bastant liten dam ;) Hihi.. Fast hon är väl lite äldre än min med?
    Tove e född 4/7. Amanda e född i juni eller?
    Tove väger 1kg mer än de två andra flickorna i föräldragruppen :P Hehe

    SvaraRadera
  2. nä fy.. amanda har just tillfrisknat hon med, fast från feber och massa otäcka utslag..

    ja hon är en riktig tjockis=) amanda är förr 28, så det skiljer exakt en vecka på dem=)
    jag älskar alla goa veck som blir på heffebebisar;-)

    SvaraRadera