tisdag 9 november 2010

trevlig tisdag=)

haft en mysig tisdag. började med att träffa min handledare under c-uppsatsen. hon verkade jätte bra och engagerad, så då släppte lite oro från min sida.. sen åkte jag, tommy och amanda till gymmet. sen blev det lunch på stan, lite shopping. hämta oliwer. åkte hem och pluggade lite och sen bara tagit kväll. vi har eldat hela eftermiddagen så det luktar vedeld här!

nu sover ongarna och vi inväntar desperate!

haha och amanda är verkligen en tjej, för jösses vilka humörsväningar den tjejen har och hon är inte blyg att via alla känslor på en och samma gång=) blir kul om 14 år..


 



vem beställde det här vädret?! jag skulle vilja ha sommar året runt, vinter är inget för mig och framför allt inte efter husköpet och förra vintern.. tur att bönderna är snälla och skottar åt oss iaf;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar