måndag 8 november 2010

självdestruktiv..?

jag tror jag måste vara det. jag plågar mig själv flera gånger i veckan genom att läsa massa bloggar om alla änglaföräldrar som det finns. idag kom jag in på en mormors blogg vars barnbarn dog. jag kan verkligen inte sluta läsa när jag väl börjat. det gör så ont att läsa om alla fruktansvärda öden som människor måste genomlida.

idag hade jag tur ändå, läste en mening kollade en stund på hollywood fruar och kunde tänka lite på dem istället och sen läsa en mening igen.

nu värker hjärtat och jag vill bara upp och pussa på mina fina barn som verkligen sätter guldkant på livet! vilken tur vi har haft som gått igenom två okomplicerade graviditeter och förlossningar. fått två barn som är helt perfekta. att få barn är verkligen det bästa som kan hända! jag vill ha massa barn! lika bra att leta efter en herrgård eller nåt så alla får plats=)

 lill-prinsen är nykläckt
 två år gick vääldigt fort!!
 mina fina killar
 fortfarande ung=P
 kvällsmys vid poolen på cypern, ollis låg som en pytte i kaggen då=)
 lagom nöjda när sessan kikade ut 17 dagar över tiden
 kärlek
 <3
myspys


ha en fortsatt trevlig kväll! och till alla föräldrar och gravida, var inte lika dum som jag är, strunta i alla sorgliga bloggar!!

4 kommentarer:

  1. Jag klarar verkligen inte att läsa "ängla-bloggar"

    Sv: jepp, hon blir 1 år i slutet av december, fruktansvärt vad fort det går. Ska försöka filma när hon går också någon dag

    SvaraRadera
  2. just ja, jag tänkte att hon kom i november=)

    jag klarar inte heller att läsa dem egentligen, men har man väl kommit in på en så bara det fortsätter..=(

    SvaraRadera
  3. va fina bilder du lagt ut! så kul att se tillbaka på hur barnen såg ut när de va mindre! :)

    SvaraRadera
  4. tack=) ja man måste påminna sig om att de fatiskt varit små en gång för inte så länge sen, tiden går alldeles för fort!!

    SvaraRadera