onsdag 10 november 2010

lyxonsdag

idag har det varit en riktigt bra onsdag! började dagen slappt, eftersom alla var lediga! pajkarna gick ut i snön och vi tjejer stannade kvar inne för att skriva lite. sen for jag mot karlsborg. första gången som jag var ifrån pandan mer än en timme och det hade gått jätte bra här hemma!
åkte till salong ego för lite klipp, färg och slingning. blev super bra! fick äntligen köpt en foundation också!

sen hem och mysa med barnen innan läggningarna. nu har vi myst med lite äcklig glögg (choklad&mocca och en med lime) blossa är faktiskt bäst! spelade lite chicago (skräll) och planerade lite inför helgen som kommer=)

nu är det greys och efter det bingen så min stackars hals kan kurera sig så jag kan köra ordentligt på gymmet imorgon igen. vägning och mätning på fredag, så då vill jag se resultat igen! än så länge har 10cm i midjan försvunnit och mer ska det bli, det finns ju o ta av så att säga=P

kössåpöss!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag vet hur det är. Här finns det en hel del kvar som MÅSTE bort. Det är en ständig kamp mot vikten. :) Man blir så glad när det ger resultat. Kram

    SvaraRadera
  2. av någon anledning växer det gärna till sig under graviditet och f-ledighet;-)
    kram

    SvaraRadera